موسیقی ایرانی

وبلاگ موسیقی ایرانی

موسیقی ایرانی

وبلاگ موسیقی ایرانی

خانه موسیقی اصفهان

خانه موسیقی اصفهان

 به دنبال مصوبه مجمع مدیران آموزشگاهها آزاد موسیقی و موٌسسات فرهنگی هنری اصفهان مبنی بر تقاضای ایجاد خانه موسیقی شعبه اصفهان این تقاضا به خانه موسیقی تهران ارسال و طی جلسه ای هیئت مدیره وقت آن خانه مطرح و مورد تصویب قرار گرفت. در ادامه با هماهنگی آموزشگاهها و موٌسسات فرهنگی هنری و پس از برگزاری جلسات متعدد و یک گردهمایی مقدماتی، نهایتاً در پاییز سال 1383 و با حضور بیش از دویست و پنجاه نفر از هنرمندان موسیقی اصفهان انتخابات هیئت موٌسس خانه موسیقی اصفهان برگزار شد که طی آن  گوهری، رضایی نژاد، نجف، کیا، عارف مهر، یزدانی، لولاکی و شیخ صراف به ترتیب به عنوان اعضای ثابت و علی البدل هیات مدیره خانه موسیقی اصفهان انتخاب شدند.
نخستین جلسه هیئت موٌسس خانه موسیقی اصفهان با حضور کلیه منتخبین در تاریخ 2/8/83 برگزار شد و تا کنون 48 جلسه در این رابطه برگزار شده است.

  گوهری، رضایی نژاد، شیخ صراف و عارف مهر به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس، دبیر و مسئول روابط عمومی این هیئت انتخاب شدند. ضمناً یادآوری می شود که جلسات خانه موسیقی اصفهان تاکنون در محل آکادمی موسیقی فارابی اصفهان برگزار می شود.
 
خانه موسیقی اصفهان در راستای وظیفه اصلی خود مبنی بر فراهم نمودن مقدمات برگزاری مجمع عمومی و انتخاب هیئت مدیره خانه موسیقی، اقدام به عضوگیری برای خانه موسیقی اصفهان کرد. در این راستا فرمهای مربوطه در نوبتهای مختلف تکثیر و در اختیار کلیه مراکز فرهنگی هنری آموزشی و جامعه هنری اصفهان قرار گرفت که این فرمها پس از تکمیل توسط متقاضیان به خانه موسیقی اصفهان ارسال شد و در آنجا به نوبت مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت که در مجموع تاکنون 412 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و 390 عدد از آنها برای تصویب شورایعالی موسیقی به تهران ارسال شده که 185 عدد از آنها تاکنون مورد تصویب قرار گرفته اند. اما هنوز در مورد صدور کارت عضویت اعضاء از طرف خانه موسیقی تهران اقدامی صورت نگرفته است

نظرات 1 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:06 ب.ظ http://cafemusic.blogsky.com

سلام
به وبلاگ من سر بزن
موافق تبادل لینک هستی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد