موسیقی ایرانی

وبلاگ موسیقی ایرانی

موسیقی ایرانی

وبلاگ موسیقی ایرانی

بازتاب نشست خبری «کریس دی برگ» در رسانه‌های جهان


 
بازتاب نشست خبری «کریس دی برگ» در رسانه‌های جهان
در حالی که هنوز مجوز برگزاری کنسرت موسیقی «کریس دی برگ»، خواننده ایرلندی در ایران صادر نشده رسانه‌های جهان به پوشش وسیع نشست خبری وی در تهران پرداخته‌اند.
 
   در حالی که هنوز مجوز برگزاری کنسرت موسیقی «کریس دی برگ»، خواننده ایرلندی در ایران صادر نشده رسانه‌های جهان به پوشش وسیع نشست خبری وی در تهران پرداخته‌اند.
خبرگزاری‌ها و مطبوعات غربی ظهر امروز با حضور در نشست خبری «کریس دی برگ»، خواننده ایرلندی در تهران به پوشش وسیع اظهارت وی پرداختند.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت «کریس دی برگ در ایران؛ به دنبال اجرای کنسرت». خبرگزاری آلمان نیز در خبری گزارش داد که کریس دی برگ کنسرتی را در ایران برنامه‌ریزی می‌کند.
خبرگزاری رویتر هم در گزارشی به نقل از این خواننده ایرلندی نوشت «کریس دی برگ می‌گوید کنسرت‌ها در ایران سیاسی نیستند».
روزنامه فیگارو نیز نوشت،«کریس دی برگ اظهار امیدواری کرد در تهران بخواند».
به گزارش فارس، کریس دی برگ امروز در نشست خبری خود در خصوص ساخت قطعه‌ای برای ایران گفت: کنسرت من در ایران قطعاً یکی از شب‌های رؤیایی خواهد بود و فکر می‌کنم ترانه‌ها با توجه به مکان‌ها شکل می‌گیرد اما فکر می‌کنم ترانه‌ای در خصوص آمدنم به ایران بسازم.
وی همچنین در خصوص انتخاب مکان مناسب برای کنسرتش در تهران گفت: من از همه مکان‌ها بازدید کرده‌ام اما بسته به اینکه کنسرت‌مان در تابستان و یا زمستان باشد باید مکان را انتخاب کنم.
وی افزود: البته این مکان‌‌هایی که دیدم قابل رقابت با دیگر جاهایی است که من کنسرت داده‌ام من می‌خواهم در ایران کنسرت بدهم و این برنامه آرزو و رویای من است.
چندی پیش نیز آلبوم موسیقی «بی تو با تو» اولین همکاری «کریس ‌دی‌برگ» و گروه «آریان» در تهران منتشر شده بود. 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد